Rezervační formulář


Vybrali jste si účast na jedné simulaci „AHOJ PŘIJÍMAČKY! – S přípravou vás zvládnu!“. Prosíme Vás o laskavé vyplnění následujícího rezervačního formuláře. Co a jak v rezervačním formuláři (RF) vyplnit?

První část RF je osobní. Do položky „e-mail:“ nám prosím sdělte e-mailovou adresu pro komunikaci a zpětnou vazbu.

Způsob platby:

Máte možnost si vybrat mezi platbou bankovním převodem a platbou v hotovosti na místě konání simulace.

V případě výběru platby bankovním převodem od nás do jednoho pracovního dne od odeslání RF mailem obdržíte platební instrukce. Pokud je doba mezi odesláním RF a Vámi vybraným termínem kratší než 4 pracovní dny, kontaktujte nás prosím telefonicky a domluvíme se na platbě osobně. Po připsání úhrady na náš bankovní účet Vám odešleme potvrzení o přijetí platby (fakturu).
V případě platby v hotovosti na místě v den konání simulace se k ceně simulace připočítává ještě 20,- Kč administrativní poplatek.
V hotovosti se tedy v den simulace vybírá 650,- Kč (cena simulace 630,- Kč + 20,- Kč administrativní poplatek).

Výběr termínu:

Zde si můžete vybrat z celé řady termínů a lokalit. Zaklikněte termín a lokalitu, kdy a kde se chcete simulace přijímaček zúčastnit. Po odeslání RF od nás do jednoho pracovního dne obdržíte mailem potvrzení o dočasné rezervaci termínu. Po připsání úhrady na náš bankovní účet Vám spolu s potvrzením o přijetí platby (fakturou) zašleme také finální potvrzení Vámi vybraného termínu.
Výběr termínu lze v budoucnu po domluvě a bez jakýchkoliv poplatků měnit. Důležité je nás o Vašem záměru změnit si termín informovat. V případě volné kapacity v nově vybraném termínu budete přeregistrováni a dojde Vám potvrzující mail s termínem Vaší nové rezervace.

Nemohu se rezervovaného termínu simulace zúčastnit?

Dejte nám, prosím, co nejdříve vědět, ať se zbytečně neblokují kapacity. Pokud budete chtít a kapacita to dovolí, je samozřejmě možné se bezplatně po domluvě přehlásit na jiný termín simulace.

Další možností je zaslání testových zadání a záznamových archů na Váš e-mail. Materiály se zasílají v pátek před konkrétním kolem (víkendem). Deváťák si testy následně vypracuje dle svých časových možností. Vyplněné záznamové archy lze naskenovat a zaslat k ohodnocení a obodování. Následuje již standardní zpětná vazba.

Formulář pro 1 kolo

Výběr lokality

Výběr termínu pro ZŠ Mikulovu

Výběr termínu pro Prosek

Výběr termínu pro Satalice

Výběr termínu pro Plzeň

Výběr termínu pro Opavu

Výběr termínu pro Tábor

Výběr termínu pro Žatec

7 + 3 =

E-mail

info@ahojprijimacky.cz

Telefon

+420 602 270 115

Adresa

Šafářova 8, Praha 10 – Hostivař, PSČ: 102 00

Instagram